
Front Office (Loket) Midden-Noord
- Dit evenement is voorbij.
28 februari 2020 13:30 - 16:00
Kosten: Free
Locatie:
Wijklocatie Midden-Noord, Hagedoornplein 1C
Amsterdam, 1031 BV + Google Maps
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Voor buurtbewoners met de postcode: 1021, 1022, 1031 en 1032.
Bij de Front Office (ook wel het loket of algemeen inloopspreekuur) kun je korte vragen stellen over hulp bij bv. zorg en welzijn, wonen, geld en formulieren.
De hulpverleners geven advies of verwijzen je door.
Wil je langskomen? Maak dan eerst even een afspraak via (020) 435 45 55 of mail info@doras.nl. Wij kunnen ook contact met jou opnemen.
Evenement Navigatie
Vind jij het leuk om wat te doen in en voor de buurt? Kom ons team versterken!
Duwtje in de juiste richting nodig? Wij hebben een paar handige links voor je op een rijtje gezet.
We gebruiken cookies om onze site gebruiksvriendelijker te maken. Door onze site te gebruiken accepteer je cookies.