Niet tevreden?
Niet tevreden?

Niet tevreden?

  • Ben je het niet eens met je hulpverlener?
  • Ben je niet tevreden over de behandeling?
  • Ben je niet tevreden over de kwaliteit van onze hulp?

Wij vinden dit heel vervelend en horen dit graag van je.

Heb je geen klacht, maar wil je ons een tip geven? Laat het ons dan ook weten.

Wij vragen je om onderstaand formulier in te vullen, dan kunnen wij je zo goed mogelijk helpen. Wil je liever op een andere manier contact met ons opnemen? Dat kan ook.

  • Per mail naar klacht@doras.nl
  • Via onderstaand formulier
  • Per brief: Hagedoornplein 1C, 1031 BV Amsterdam, t.a.v. Klachtencoördinator
  • Telefonisch via (020) 435 45 55

Contact binnen 3 werkdagen
De klachtencoördinator neemt binnen drie werkdagen contact met je op. Je krijgt dan:

  • een bevestiging van je klacht of tip.
  • een uitleg over de afhandeling.
  • de naam van de persoon die je klacht behandelt. Dit is nooit de persoon over wie je een klacht hebt.

Formulier

Ontevreden?
Ben je ontevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman Metropool Amsterdam via telefoonnummer (020) 625 9999 of via www.ombudsmanmetropool.nl

We gebruiken cookies om onze site gebruiksvriendelijker te maken. Door onze site te gebruiken accepteer je cookies.