Ik heb een klacht
Ik heb een klacht

Ik heb een klacht

  • Ben je het niet eens met je hulpverlener?
  • Ben je niet tevreden over de behandeling?
  • Ben je niet tevreden over de kwaliteit van onze hulp?

Bij Doras kun je op verschillende manieren een klacht indienen.

Om jouw klacht op te lossen, hebben wij gegevens nodig:

  • Jouw naam, adres, telefoonnummer en/of e-mailadres
  • De datum van de gebeurtenis waarover de klacht gaat
  • De naam van de persoon of waar de klacht gaat
  • Wat er gebeurd is

Je mag ons ook laten weten wat je wilt dat wij doen.

Contact binnen 3 werkdagen
De klachtencoördinator neemt binnen drie werkdagen contact met je op. Je krijgt dan:

  • Bevestiging van de inhoud van jouw klacht.
  • Uitleg over de afhandeling van jouw klacht

De naam van de persoon die jouw klacht behandelt. Dit is nooit de persoon over wie je een klacht hebt

Reactie binnen 2 weken
De persoon die helpt om je klacht op te lossen, neemt contact met je op. Dit is binnen twee weken nadat je de klachtencoördinator hebt gesproken. Hij/zij bespreekt met jou de klacht of nodigt je uit voor een persoonlijk gesprek.

Afronding binnen 6 weken
Binnen zes weken moet de klacht (naar tevredenheid) afgerond zijn. Je krijgt altijd bericht van de persoon die jouw klacht heeft behandeld. Hebben wij meer dan zes weken nodig om jouw klacht te beantwoorden? Dan kan het maximaal vier weken langer duren. Je hoort binnen zes weken na ontvangst van jouw klacht of wij extra tijd nodig hebben.

Ontevreden?
Ben je ontevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman Metropool Amsterdam via telefoonnummer (020) 625 9999 of via www.ombudsmanmetropool.nl

We gebruiken cookies om onze site gebruiksvriendelijker te maken. Door onze site te gebruiken accepteer je cookies.