Niet tevreden?
Wij horen graag wat jij van onze dienstverlening vindt. Ben je ergens niet tevreden over, heb je een klacht, of heb je juist een compliment of een goed idee voor de buurt? Wij horen dit graag. Zo kunnen wij onze dienstverlening in Amsterdam Noord blijven verbeteren.
Ik heb een klacht
Het kan zijn dat je niet tevreden bent over ons. Heb je een klacht, spreek ons dan alsjeblieft aan. Wij gaan graag in gesprek om problemen zo snel mogelijk op te lossen.
- Je kan ons mailen via klacht@doras.nl
- Per brief, stuur deze dan naar: Elzenhagensingel 757, 1022 LA Amsterdam, t.a.v. Klachtencoördinator
- Bellen mag ook, neem dan contact op via: 020 435 45 55
Je kunt ook onderstaand formulier gebruiken om je klacht aan ons door te geven. We nemen binnen 5 werkdagen contact met je op.
Ik heb een compliment, tip of suggestie
Ben je tevreden over onze dienstverlening of heb je wellicht een tip of suggestie om ons werk nog beter te doen. Dan vinden wij dit natuurlijk ook leuk om te horen. En alle goede ideeën zijn welkom. Vul onderstaand formulier in of stuur een mailtje naar info@doras.nl
Klachten- en complimentenformulier
Geef je ons een Google review?
Voor ons, maar vooral ook voor andere buurtbewoners, is het heel waardevol om ook een Google review te ontvangen. Want het laat bewoners, online op zoek naar Doras, zien hoe onze dienstverlening wordt ervaren. Een beoordeling geven via Google is niet anoniem, maar wordt geplaatst onder de naam van je Google-account.
Ontevreden over de afhandeling van de klacht?
Ben je ontevreden over de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je contact opnemen met de Ombudsman Metropool Amsterdam via telefoonnummer (020) 625 9999 of via www.ombudsmanmetropool.nl